Spørgsmål & svar

 

Fragt

Hvor meget skal jeg købe for, for at få leveret fragtfri?
Når du bestiller varer for over 300,- kr. leverer My Teddy altid fragtfrit indenfor Danmark’s grænser. Er du forhandler ligger den fragtfrie grænse på 3.500 kr. indenfor Danmark’s grænser. Fragten beregnes automatisk ved bestilling.
 
Hvor lang tid går der før jeg modtager mine varer fra jeg bestiller?
Vi afsender altid ordrer hurtigst muligt. Du kan som regel forvente at få din ordre i løbet af 1-3 arbejdsdage. Alle bestillinger bliver sendt ud samme rækkefølge de indløber. I perioder ved udsalg, fødselsdag eller lign. kan der dog forekomme en smule længere leveringstid end normalt.
 
Hvem leverer varerne?
Dine varer bliver sendt ud med GLS.
 
Retur
Jeg har fortrudt mit køb, kan jeg sende retur?
Ja, du har altid 14 dages fortrydelsesret – såfremt produktet er i samme stand som du modtog det. Hvis du ønsker at returnere så kontakt My Teddy inden for 14 dage på: kontakt@myteddy.dk
 
Jeg har modtaget det forkerte produkt eller fået leveret i forkert farve, hvad gør jeg?
Hvis det en sjælden gang skulle ske at vi ved en fejltagelse har f.eks. har sendt dig en musikuro i stedet for en bamse, eller hvis du f.eks. har modtaget en bamse i forkert farve, påtager vi os selvfølgelig det fulde ansvar. Hvis dette er tilfældet, så kontakt venligst My Teddy: kontakt@myteddy.dk. Beskriv hvor fejlen er ifl. din ordre, hvorefter vi vil levere din korrekte vare sammen med en frankeret forsendelsespose til den forkerte forsendelse.
 
Min vare er gået i stykker – hvad gør jeg?
Hvis det en sjælden gang skulle forekomme at en af vores varer går i stykker, så beklager vi meget og der selvfølgelig fuld returret indenfor 2 år. Send os venligst et billede af produktet (ved synligt problem) og send det til My Teddy inkl. kort beskrivelse til kontakt@myteddy.dk.
 
Mit spørgsmål er ikke her, hvad gør jeg?
My Teddy tager glædeligt imod alle spørgsmål. Forekommer dit spørgsmål ikke her, så kontakt os venligst på kontakt@myteddy.dk